Natuke juttu ja pilte, kuidas OR 3500-ga katsetused edenevad. Eesmärk oli siis AM Shorty II skimmeri tõhustamine õhu juurdevoolu suurendamise ja mullide läbimõõdu vähendamise teel.
Matitüki kinnitamiseks valisin järgmise mooduse. Tükist lõikasin välja tiiviku kujuga osa, nii et ta mahuks ilusti tiiviku sisse.
Tiiviku taha panin toeks CD-st välja lõigatud sobiva suurusega ketta, mis on surutud vastu tiiviku labasid tiiviku võllile tihedalt istuva silikoonvooliku tükiga. Labadesse puurisin augud, kust tõmban läbi kaablisideme, millega kinnitub matitükk eestpoolt tiiviku külge.
Siin on nüüd kaabliside juba paigas, liigsed otsad vaja veel ära lõigata.
Kätetööd mootoris ilma veeta proovides, selgus kohe, et mati harjased on liiga pikad. Pärast trimmimist selgus teine tõsiasi - õhuvool painutas CD-st tehtud ketta vastu korpust, kus see ilm veeta kuumenes ja lõpuks sulas korpusega kokku, mille tõttu pump seiskus.
Pildil on näha kokkupuute jälg nii kettal kui ka korpuses. Ilmselt on ketas liiga suur ja paindub liiga läbi.
Siis jätkasin katsetusi juba vees. Nüüd selgus, et pump ei suuda ennast käima tõmmata, kuna ketta takistus on liiga suur. Pügasin veelgi harjaseid lühemaks/vähemaks, kuid suurt kasu sellest polnud. Viimane variant on all pildil. Pump hakkas tööle, kui tõmbas alguses ka õhku sisse, aga niipea kui õhku enam ei saanud, tõusis koormus nii suureks, et isegi juba töötav pump seiskus. Ilmselt tuleb ketta läbimõõtu ja/või harjaste arvu oluliselt vähendada. Tiiviku labadest tuleks hoopis lahti saada, aga selleks on vaja uus kinnitusviis välja mõelda.