Suvel (oleneb suvest muidugi) võib temperatuur probleemiks olla: reeglina on vett lihtsam soojendada kui jahutada. Igal juhul tuleb elukate vee temperatuuri jälgida ja vajadusel soojendada (nt. keemilise kätesoojendajaga) või jahutada (nt. jääkuubikutega). 2 ööpäeva ei tohiks suurem probleem olla, kui kasutada korralikku stüroksist kasti ja suuri kilekotte rohke veega. Kottidevahelise ruumi võib täita stüroksitükkidega (et soojusjuhtivust vähendada) ja/või veekottidega (et soojusmahtuvust tõsta). Kotis peaks olema ka piisavalt õhku, merekalad vajavad hapnikurikast vett. Patareitoitega õhupump võiks olla abiks. Rootsis olen näinud müügil "hingavaid" kilekotte, mis pidavat vett pidama ja õhku läbi laskma. Ise pole proovinud. Pealegi ei ole hapnikupuudus ainus probleem, vähemalt sama tõsine on ammoonium, mis tekkib kalade hingamise ja ainevahetuse käigus.
Enne ärasõitu tuleks kodus piisav kogus merevett kokku segada et saaks uue akvaariumi kohe käima panna.
Kui ise pakiaotoga järgi minna, võiks asi reaalne olla. Väike rehkendus tuleks muidigi kasuks: bensin jm. kulud tuleks arvesse võtta (Saksamaal on bensin 95E hetkel umbes 1.20EUR/l). Samas on Saksamaal tehnika ja eriti elukate valik oluliselt suurem kui Eestis. On olemas reaalne valik, nii et kui ka suurt kokkuhoidu ei saa, võib saada eksootilisemaid elukaid. Kulude kokkuhoiu/jagamise eesmärgil võib ju ka mitmekesi minna. Usun, et huvilisi leiab.
Enne akvaariumi lahtivõtmist oleks kasulik hulk pilte ja jooniseid teha, et pärast jälle kõik samamoodi kokku panna. Arvestada tuleks seda, et liimitud PVC torude ühendusi lahti hästi ei saa, nii et kui sellised on kasutusel, tuleks piisavalt varuosi varuda. Vee parameetrid tuleks kah ära mõõta.
Abiks on ka Google:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=moving+reef+tank